اطلاعیه فراخون جذب متقاضیان تدریس ۱۳۹۸

۰۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۹ کد : ۵۰۵۱۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۱۵

دانلود محتوا بصورت pdf 

دانلود کاربرگ 

لیست ظرفیت های مورد نیاز استان اصفهان 

 

با عنایت به لزوم انجام فرایندهای جذب متقاضیان تدریس در مراکز آموزش علمی‌‌کاربردی در فراخوان 98 مطابق با مصوبات هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه، به اطلاع می‌رساند مصاحبه‌های علمی متقاضیان از نیمه اول مرداد ماه 99 آغاز خواهد شد. از این‌‌رو متقاضیان محترم ضمن کسب آمادگی لازم جهت حضور در جلسه مصاحبه تخصصی، نسبت به تهیه پرونده فیزیکی (در قالب ذیل) و ارائه نمودن اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه جام دانشگاه در زمان حضور برای مصاحبه اقدام نمایند.

متقاضیان برای پیگیری فرایند جذب و اطلاع از آخرین وضعیت پرونده و زمان مصاحبه به تناوب به سامانه جام مراجعه تا در صورت مشخص شدن زمان و مکان مصاحبه اطلاع کسب نمایند.

هم‌‌چنین برای کسب آخرین اخبار مربوطه می‌توان به پرتال واحد استان اصفهان به نشانی es.uast.ac.ir مربوطه مراجعه نمود.

زمان و مکان مصاحبه مدرسان از طریق سامانه جام jam.uast.ac.ir و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. از این‌‌رو متقاضی نمی‌‌تواند عدم دریافت پیامک را مبنای عدم اطلاع از زمان و مکان مصاحبه قرار دهد.

شایان ذکر است تغییر تاریخ اعلامی برای مصاحبه امکان‌‌ پذیر نمی‌‌باشد و عدم حضور در زمان مقرر برای مصاحبه به منزله انصراف از ادامه فرایند خواهد بود و وجوه واریزی عودت نخواهد شد.

رعایت پروتکل های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش در روز مصاحبه و مراجعات به دانشگاه الزامی می‌باشد و از پذیرش افراد فاقد موارد مذکور معذور می‌باشیم و مسئولیت عدم حضور در جلسه مصاحبه بر عهده متقاضی می‌باشد.

متقاضیان محترم با توجه به تخصصی(علمی) بودن مصاحبه، خواهشمند است با آمادگی لازم درخصوص دروس مورد تقاضا جهت تدریس در جلسه حضور یابید.

از آن‌‌جایی که آخرین اخبار زمان و مکان مصاحبه‌‌ها و فرایندهای فراخوان از طریق سامانه جام اطلاع‌‌رسانی خواهد شد، خواهشمند است در این زمینه از تماس با واحد استانی خودداری نمایید.

قالب تشکیل پرونده فیزیکی:

متقاضیان محترم می‌‌بایست اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه را به ترتیب ذیل در قالب یک مجلد (کلیربوک) آماده و روز مصاحبه ارائه نمایند.

تاکید می‌‌شود صرفا اصل مدارک برای روز مصاحبه و به تفکیک و ترتیب ذیل ارائه شود. در هر بخش نیز ترتیب مدارک مطابق مدارک بارگذاری شده در سامانه باشد و مدارک از سمت راست در کلیربوک قرار داده شود.

1-1

کاربرگ شماره 1 (دانلود)

1-2

حکم کارگزینی هیات علمی (مخصوص اعضای هیات علمی)

1-3

مدارک شناسایی

2-1

سوابق تحصیلی (اصل مدارک تحصیلی ارائه شود. در صورت ارائه دانشنامه، ارائه مدرکی که معدل اعلامی را تایید، نماید الزامی است)

3-1

سوابق تدریس دانشگاهی

3-2

سوابق تدریس غیردانشگاهی

3-3

تدوین برنامه های درسی و دستورالعمل ها و استانداردها (اصل محتوای تهیه شده نیز برای روز مصاحبه ارائه شود)

3-4

طراحی بسته های آموزشی (اصل بسته آموزشی نیز برای روز مصاحبه ارائه شود)

3-5

تسلط به زبان های رایج در مجامع علمی (اصل کارنامه ارائه شود)

4-1

چاپ مقالات در مجلات علمی (متن کامل مقالات و تاییدیه آن برای روز مصاحبه ارائه شود)

4-2

ارائه یا چاپ مقالات در کنگره ها (متن کامل مقالات و تاییدیه آن برای روز مصاحبه ارائه شود)

4-3

تالیف و ترجمه کتاب (صفحه شناسنامه کتاب در کلیربوک قرار داده شود. اصل کتاب نیز برای روز مصاحبه ارائه شود)

4-4

مجری یا همکاری در پروژه های پژوهشی (علاوه بر اصل گواهی انجام طرح، گزارش طرح نیز ارائه شود)

4-5

عضویت در هیات تحریریه یا داوری مقالات

4-6

افتخارات علمی(جشنواره های دانشگاهی، ملی وبین المللی، فارغ التحصیل رتبه اول دوره ارشد و دکتری، کسب نشان افتخار یا جوایز علمی)

4-7

فعالیت های فناوری (ثبت اختراع داخلی با تأییدیه علمی، ثبت اختراع جهانی، تجاری سازی فناوری با تأیید معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، دستیابی و فروش دانش فنی با تأیید معاونت علم وفناوری ریاست جمهوری)

5-1

مهارت های فنی

5-2

طرح کارآفرینی

5-3

ایجاد کسب و کار

5-4

راه اندازی فعالیت های آموزشی (ایجاد آزمایشگاه، کارگاه مهارتی مرتبط با رشته تحصیلی)

5-5

سوابق کاری

5-6

گواهی نامه های علمی معتبر اضافه بر مدرک تحصیلی و شرکت در کارگاه‌های تخصصی و سوابق تجربی و مهارتی مرتبط

5-7

برگزاری کارگاه های آموزشی

6-1

سوابق تجربی و مهارتی مرتبط

6-2

آشنایی با نظام مهارتی علمی کاربردی

7-1

توانایی های استفاده از تکنولوژی های نوین الکترونیکی و بانکهای اطلاعاتی (استفاده از نرم افزارهای رایج مرتبط با رشته)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صرفا امتیازدهی به مدارک بارگذاری شده در سامانه صورت خواهد گرفت. از این‌‌رو از ارائه مدارکی جز مدارک بارگذاری شده خودداری نمایند.

علاوه بر مستندات بارگذاری شده در سامانه، مستندات مرتبط با بند 1-7 جدول ذیل با موضوع «توانایی های استفاده از تکنولوژی های نوین الکترونیکی و بانک‌های اطلاعاتی» نیز در کلیربوک ارائه شود.

 

نحوه آماده‌سازی لوح فشرده برای استعلام صلاحیت عمومی

 

 مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده استعلام صلاحیت عمومی

پیرو موارد فوق الذکر و لزوم ارائه مجلد مدارک در روز مصاحبه، متقاضیان می­بایست مدارک ذیل را برای استعلام صلاحیت عمومی در قالب لوح فشرده، روز مصاحبه تحویل نماینده هیأت جذب استان نمایند.

  1. کاربرگ شماره 1 (دانلود) تایپ شده و درقالب word (تصویر امضا شده این کاربرگ نیز در کنار فرم word، ارائه شود)
  2. تصویر پرسنلی
  3. تصویر صفحات شناسنامه
  4. تصویر کارت ملی
  5. تصویر کارت پایان خدمت (آقایان)
  6. تصویر مدارک تحصیلی
  7. رزومه

( ۱۴ )