سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان در کنفرانس ملی رویکرد های نوین روابط عمومی:

روابط عمومی یک شغل صرف نیست؛ روابط عمومی علم مدیریت است

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۳ کد : ۴۷۸۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۴
کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران روزهای ۴ و ۵ دی ماه با همکاری مرکز علمی کاربردی همیاری شهرداری ها و سازمان های استان اصفهان با هدف چالش‌های حال و فرصت‌های پیش‌رو با تاکید بر مسائل آموزشی، اطلاع رسانی در شرایط بحران، فرصت‌ها و تهدیدهای فن آوری‌های نوین، نقش روابط عمومی در تحقق مدیریت ناب، هوشمندسازی روابط عمومی، روابط عمومی و تصویرسازی و تصویر زدایی کشورهای منطقه در نظام بین‌الملل برگزار شد.
روابط عمومی یک شغل صرف نیست؛ روابط عمومی علم مدیریت است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان؛ مهدی قیصری در کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی متولی آموزش‌های مهارتی است، اظهار کرد: در استان اصفهان ۳۱ مرکز آموزش علمی کاربردی در حوزه‌های مختلف با ۱۵ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد.


وی با بیان اینکه 260  کد رشته محل در حوزه‌های مهارتی وجود دارد که رشته‌های مرتبط با روابط عمومی‌ها جز آنها است، ادامه داد: کیفیت گرایی از رسالت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی است از این رو یکی از اقدامات در این راستا بازنگری سرفصل‌های دروس است.


مهدی قیصری افزود: آزمون متمرکز در دروس مهارت‌های مشترک در راستای کیفی سازی و سطح بندی مراکز آموزش در حوزه‌های مختلف از اقدامات دیگر دانشگاه علمی کاربردی است.

 

کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران روزهای ۴ و ۵ دی ماه با همکاری مرکز علمی کاربردی همیاری شهرداری ها و سازمان های استان اصفهان برگزار شد.

 

محورهای این کنفرانس، چالش‌های حال و فرصت‌های پیش‌رو با تاکید بر مسائل آموزشی، اطلاع رسانی در شرایط بحران، فرصت‌ها و تهدیدهای فن آوری‌های نوین، نقش روابط عمومی در تحقق مدیریت ناب، هوشمندسازی روابط عمومی، روابط عمومی و تصویرسازی و تصویر زدایی کشورهای منطقه در نظام بین‌الملل بود.

 

همچنین احسان مشکلانی معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان با برگزاری پنل تخصصی رفتارشناسی در روابط عمومی در این کنفرانس حضور داشت.

 

هدف از برگزاری کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران، ارتباط با پژوهشگران، اساتید برجسته، محافل علمی و مدیران و کارشناسان روابط عمومی، حضور چهره‌های شاخص علمی از دانشگاه‌های معتبر در کمیته علمی کنفرانس، سنجش مقالات در سطح ملی و تحت نظر اساتید برجسته و بالا رفتن نمره علمی و بهبود رزومه پژوهشگران شرکت کننده در کنفرانس بود.
 

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان روابط عمومی کنفرانس ملی رویکرد های روابط عمومی