مراکز آموزش علمی کاربردی می بایست نقش اثر بخشی در مسائل کشور داشته باشند

در جلسه روسای مراکز تابعه استان اصفهان مطرح شد: مراکز آموزش علمی کاربردی می بایست نقش اثر بخشی در مسائل کشور داشته باشند

۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۸ کد : ۴۷۳۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۴
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان مهدی قیصری دراین جلسه گفت: مراکز آموزش علمی کاربردی تابعه استان که همگی در شهرستان های های استان مستقر هستند، هر کدام پتانسیل های بالایی برای پیش برد اهداف و برنامه های کلان شهرستان های خود دارند.
در جلسه روسای مراکز تابعه استان اصفهان مطرح شد: مراکز آموزش علمی کاربردی می بایست نقش اثر بخشی در مسائل کشور داشته باشند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان مهدی قیصری دراین جلسه گفت: مراکز آموزش علمی کاربردی تابعه استان که همگی در شهرستان های های استان مستقر هستند، هر کدام  پتانسیل های بالایی برای پیش برد اهداف و برنامه های کلان شهرستان های خود دارند.

قیصری افزود: روسای مراکز با ارتباط و تعامل با مسوولین می توانند با شناسایی نیاز های منطقه در دو بخش آموزش و پژوهش به منزله بازوی مسوولین شهرستان خود عمل کرده و به عنوان یک واحد آموزشی نقش موثری در حل مسائل کشورداشته و به بیان واقعی اثر بخش باشند.

وی تصریح کرد: روسای مراکز آموزش علمی کاربردی تابعه باید مانند یک مرکز خصوصی دغدغه مند باشند و بتوانند ماموریت های محول شده به آنها را به خوبی در شهرستان خود اجرا کنند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان اظهار کرد: انتظار می رود مراکز دانشگاه علمی کاربردی مراکز نوآوری و هسته های فن آور خود را به گونه ی فعال کنند تا در بخش آموزش با اجرای پودمان های آموزشی در میان کشاورزان و صنعتگران حضور پیدا کرده و آموزش های لازم را به آنها ارائه کنند و در گام بعدی در زمینه پژوهش ، کارآفرینی و تجاری سازی محصولات آنها با اجرای برنامه هایی از قبیل رویداد های کارآفرینی و استارت آپ ها بتوانند از نظر اقتصادی به گردش مالی منطقه خود نقش به سزایی داشته باشند. 

 

 

 

کلید واژه ها: دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان


( ۱ )